П’ять методів ефективного просування мобільного додатку

Зміст

Щоб отримати більшу кількість клієнтів та стимулювати користувачів до завантаження та використання додатку, потрібно використовувати дієві методи просування. Здебільшого, незалежно від напрямку діяльності компанії та особливостей її продукту, це передбачає виконання одних і тих самих кроків. Та вкрай важливо забезпечити просування мобільних додатків в Play Market, адже саме там користувачі знаходять необхідні їм програми. Щоб вивести свій продукт в ТОП лідерів ринку, важливо забезпечити виконання викладених нижче порад.

Оптимізація сторінки мобільного застосунку в Google Play

Ціль даного етапу полягає у тому, щоб підвищити видимість додатку при пошуці та відповідно збільшити об’єм трафіку. Варто робити наступні дії:

  • Грунтовно і в той же час коротко описати зміст застосунку та його функціонал на сторінці в Google Play Market, щоб користувачі одразу зрозуміли, для чого потрібно програма та які її переваги.
  • Регулярно оновлювати додаток, покращуючи його роботу та виконуючи запити цільової аудиторії.
  • Аналізувати конкурентів, створювати відповідні метадані, використовувати ключові слова, робити аналітику та звертати увагу на звіти.

Реклама UAC

Це спеціальна реклама, яка використовується для просунення додатків. Оголошення бачать користувачі у Google, Google Play, YouTube. Вони можуть бути доволі креативними, що дозволяє привертати увагу клієнтів. Використовуючи аналітику платформи Google Ads, можна відстежувати показники та оцінювати ефективність рекламної кампанії. На основі таких даних робиться оптимізація з метою покращення результатів. Детальніше дізнатися про особливості такої реклами можна на сторінці https://mixdigital.com.ua/prosuvannya-dodatkiv/, де представлена послуга просування мобільних додатків від компанії MixDigital.

Рекламування в соціальних мережах

Використання реклами у таких мережах, як Instagram, Facebook, LinkedIn, Twitter дозволяє привернути увагу досить активної аудиторії, що відповідає цільовому портрету. Ефективна реклама у соцмережах можлива завдяки наступним крокам:

  • Точне визначення портрету цільового клієнта.
  • Вузьконаправлене звернення та показ оголошень саме цільовій аудиторії.
  • Створення креативних оголошень, які привертають увагу.
  • Виконання тестів, аналіз результатів та оптимізація.

SEO опросування

Використання SEO важливо не тільки по відношенню до сайтів, але й при просуванні мобільних застосунків. Це дозволяє поліпшити позиції додатку в черзі пошукових результатів. Потрібно використовувати різноманітні запити відповідно до тематики застосунку, які можуть вводити користувачі при пошуці.

Стимулювання до того, щоб залишити відгук

Наявність відгуків та оцінювань дозволяє іншим користувачам зрозуміти, що додаток є корисним, зручним тощо. Хороші відгуки збільшать конверсію, а негативні дадуть зворотній зв’язок розробнику та повідомлять про те, що варто змінити, щоб додаток став краще.

Компанія MixDigital надає низку послуг у сфері реклами та особливо знається на просуванні мобільнихзастосунків. Використання дієвих інструментів, створення ефективних стратегій та оптимізація кампаній дозволить вивести будь-який додаток в ТОП Google Play Market.