Магазин косметики – популярний бізнес, котрий представлений як в онлайн, так і в офлайн ніші. Існує чимало варіантів косметичних засобів – для обличчя, для тіла, окремо для дітей або чоловіків, а також створена різними брендами та для різних потреб. Саме тому магазини косметики потребують чіткого обліку. І тепер постає питання – як його забезпечити?
В Інтернеті є безліч лайфхаків для полегшення та покращення обліку, але з усіх найдієвішим є один – використання спеціальної програми.
Програма для магазину косметики – це ефективний спосіб ведення обліку, що має безліч переваг. Прикладом такої якісної програми є платформа Skynum, котра покриває основні потреби в обліку косметики:
- створення картотеки товарів;
- робота з модифікаціями;
- відстежування термінів придатності;
- внутрішній облік товарів;
- ведення документації;
- підключення Скайнум.Каса з інтеграцією з ПРРО;
- налаштування програм лояльності;
- створення комплектів для продажу;
- запуск знижок та розпродажів;
- контроль та звітність по фінансах.
Скайнум -українська програма для косметичного магазину, що постійно розвивається та удосконалюється. Завдяки цьому рівень функціонала постійно зростає та стає більш потужним.
Щоб ви могли в цьому переконатись самостійно, ми підготували для вас детальний розбір деяких основних функцій, які є на платформі Skynum.
Облік в магазині косметики
Як вже було сказано, магазин косметики мають широкий асортимент, з яким працюють щоденно. Для того, щоб його нормально оформити, потрібно створити власну картотеку, де зберігається інформація про всі товари.
Кожен товар має власну картку з інформацією про нього. Це дуже зручно у роботі, адже ви зможете в будь-який момент переглянути та знайти потрібні дані. Наприклад, перевірити залишки, змінити ціну або переглянути пов’язані з ним документи.
Також в картці товару доступні модифікації. Модифікації – це зручний компонент обліку, що допомагає розрізняти варіанти одного типу товару. До прикладу, помади можуть бути різних кольорів, спреї для тіла – різних розмірів та ароматів. Це і є модифікації. В Skynum вони реалізовані для спрощення обліку та уникнення хаосу.
Окремо варто сказати безпосередньо про внутрішній облік. Важливо, щоб усі проведені операції мали відповідно підтверджуючі документи. Це може бути
оприбуткування в магазин, списання пошкодженого товару або ж переміщення. Останній вид документа актуальний для тих, хто має декілька складів або магазинів.
Крім звичайних товарів, на платформі Skynum можна створювати та продавати комплекти. Комплекти створюються із товарів, котрі є в асортименту магазину. Наприклад, подарунковий бокс з кремом та скрабом для тіла або ж набір для догляду за обличчям з сироваткою, кремом та маскою.
Нижче ми покажемо приклад з набором для догляду за волоссям, але звісно ви зможете створити будь-який бокс або комплект самостійно.
В програмі для магазину косметики Skynum створити комплект можна за технологічною картою для нього. І це можете абсолютно різний бокс чи комплект – до Нового року, подарунковий, з лінійкою догляду для волосся чи будь-що інше. На основі цього система автоматично підрахує собівартість набору, і ви зможете встановити власну нову ціну.
При цьому при продажі списання відбуватиметься окремо для кожного комплектуючого з магазина.
Робота з клієнтами в магазині косметики
Платформа Skynum підтримує взаємодію з клієнтами. Ви можете створити власну базу покупців, де вказати їх дані та отримати інформацію про їх покупки, наявні бонуси, знижки чи заборгованості. В картках товару наявні всі дані, котрі вам будуть потрібні для зручної роботи з клієнтами.
Також для покупців можна вводити програми лояльності. Скайнум має достатній функціонал, котрий допоможе налаштувати потрібно вам програму. Серед найпопулярніших варіантів для магазину косметики – бонусна та знижкова карти. Ви можете обрати одну з них або ж впровадити одразу дві для різних груп покупців.
Крім програм лояльності, магазини косметики досить часто використовують акції та спеціальні пропозиції. На платформі ви зможете налаштувати власні знижки та організувати їх з максимальною вигодою для вашого бізнесу.
Ще в Skynum доступне відстежування взаєморозрахунків між вами та клієнтами. В результаті ви зможете контролювати реальні фінанси, бачити борги та їх погашення.
Тобто система роботи з покупцями на платформі Скайнум максимально відточена та злагоджена.
Скайнум.Каса для магазину косметики
Що таке Скайнум.Каса? Це автоматизоване робоче місце продавця, котре працює окремо від платформи, але при цьому має з нею синхронізацію. Ваші касири зможуть реалізовувати товари окремо в Скайнум.Каса, але усі дані будуть додаватись в облікову систему. Таким чином у вас та ваших продавців завжди показуватимуться актуальні залишки.
В Скайнум.Каса доступний каталог товарів, який ви можете організувати на платформі. В каталозі зручно знайти по категорії і фото, дивитись залишки продукції, а також можна зробити дозамовлення, якщо популярна позиція закінчується.
Також Скайнум.Каса має функціонал для інтеграції з програмними реєстраторами розрахункових операцій. В результаті ви зможете фіскалізувати чеки та надсилати інформацію про здійснені касові операції автоматично.
До речі, в касі від Skynum можна здійснювати оплату різними способами – готівкою, безготівково картою, безготівково через QR-код від monobank або ж навіть бонусами при підключенні програми лояльності.
Отже, як ви можете побачити платформа Skynum є мультифункціональною та багатогранною за своїми можливостями. Її функції є потужною опорою для ведення якісного обліку в магазині косметики.
А ще команда Skynum забезпечує ефективну технічну підтримку у форматі чаті, дзвінка з розбором кожної конкретної ситуації. При цьому користувачі платформи також можуть залишити заявку на розробку нового функціонала.
Таким чином ви отримуєте сучасну українську програму для обліку в магазині косметики та комфортний сервіс. Радимо спробувати самостійно, адже при реєстрації на сайті skynum.ua ви отримаєте 1 місяць безкоштовного використання платформи.